Trött

Är just nu jättetrött. Ingen aning varför egentligen. Jag & Noel somnade runt halv tio på soffan i går kväll, gick och la oss vid halv ett när vi vaknade till (!) och sen vaknade inte Noel förrän kl fem och ville ha mat.
Så jag har ändå blivit lite utvilad. Dock ville han inte somna om efter det utan låg och snackade med sig själv. Så mysigt att lyssna på! Men nu har han slummrat till lite här på soffan.
 
Får se vad som händer i dag. Är sugen på att köra in till Malmö. Någon som är ledig? Skulle träffat Hanna i dag, men hon var tvungen att jobba.

I kväll blir det grillning med Malin & Andy =) Måste handla lite tills dess. Vi var ju och storhandlade i går och vi skulle köpa den där blandningen Findus har, med potatisklyftor och grillade grönsaker men de hade bara med rotfrukter och det ville inte jag ha! Så det blir att leta någon annanstans.

Hoppas det inte regnar. Dels för att det är tråkigt att grilla i regn, och dels för att det har börjat läcka in vatten igen på väggen i allrummet. Vi försökte fixa det för ett tag sedan, och vi trodde att det blev bra men tydligen inte... Niclas använde två hela pappersrullar och torkade väggen med. Det säger rätt så mycket...

Nä, nu ska jag försöka att plocka undan lite här medans gosegrisen sover. Man vet aldrig när han vaknar...


Världens sötaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0