Action på Slussgatan!

Åkte till pappa direkt i morse när älsklingen åkte till jobbet. Lika bra det för jag skulle hämta brudklänningen i dag! Och det gjorde vi vid tio tiden! Den är så fin klänningen, lite synd att man bara kommer att använda den en gång!

Gick även in på Hansa kompaniet för att få tag i flugor, vilket vi fick och gissa vad affären hette?! Nonno! Det kallar vi ju Noel! Lite roligt!

Vid sextiden när jag och Noel sovit på soffan någon timme (och pappa med för den delen för de snarkade båda två i högan skyn!) åkte vi hem till Hyléns! Roligt att träffa dom igen! =)

Niclas har jouren och hade massor att göra så han skulle inte bli klar förrän vid nio tiden på kvällen och jag min klump hade glömt hemnycklarna hemma. Så det var bara att åka tbx till pappa. Fick panik åka till Konsum för att Noels blöjor tog slut. Herregud, vad dåligt sortiment de hade! Alla var från 7 kg. Noel väger ju förrvisso 8 kg så det gick ju bra en han drunknade nästan i dom... Aja, inget att göra åt det!

När jag och Noel kom hem står där två polisbilar på vår gata.. hmmm... vi parkerar ju inte där för att det är en så smal gata utan parkering så vi gör runt. Niclas hade inte sett något men bilarna står utanför vår dörr! Kom inte riktigt fram till vad det var eller var det var.. men vi låtsades hämta posten (riktiga Siv! är nog bara min familj som förstår...) men att det händer något i vår oskyldiga gata är lite lustigt. De grep iaf två killar så nu kan vi sova lugnt!

Nu förbereder jag mig med ett glas vin tills imorron för gissa vad som händer då?! Då är det min MÖHIPPA!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag har alltid misstänkt att det är lite "Siv" i dig haha...

Vi ses om några dagar! Puss

2009-09-06 @ 12:14:18
Postat av: Anna

wohoo, möhippan får du berätta mer om senare på bloggen =) kram

2009-09-06 @ 17:21:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0