Babysim!

Var i Malmö hos Sandra och Izabella vid 08.45 i morse. Skulle vara hos frissan halv tio och Sandra skulle snacka med dom om lördag och var bebisvakt till Noel medan jag blev fin i håret! Gick sedan hem och gav kidsen mat och sedan bar det av till IKEA. De håller på och flytta nu och det var otroligt klyddigt. Ett råd; åk inte dit! De säljer ut vissa saker med det var bara klyddigt där! Hittade inte det jag skulle ha, men köpte två lakan för 15 kr stycket! Klippet när man kommer att ha en unge som kissar i sängen i framtiden!

Åkte hem en snabb titt till pappa på vägen hem och Noel blir så glad när han träffar sin morfar! Skiner som en sol!

Babysimmet började som vanligt halv fem, och i dag hade vi med kameran ner till bassängen! Noel ville inte ligga på rygg i vattnet som de skulle göra i dag. Det är ju en väldigt envis kille (och jag får nog erkänna att han fått det ifrån mig...!) Men det var ju bara att strunta i det! Vill han inte så vill han inte. Punkt!
(Sen både kissade och kräkte han i bassängen... oj då...!)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0