Möhippan!

Har inte haft tid att skriva innan, ville ha tid när jag skriver om denna underbara dag!

Dagen började vid två tiden, tjejerna kom och "kidnappade" mig (fast tid och plats var bestämt!) Fick ta på mig denna outfitten och dricka en öl på tio minuter:



Vi GICK till busshållsplatsen och jag hade stränga order att vissla med min fina visselpipa om det kom någon snygging. Det gjorde det inte men jag visslade för glatta livet =)

Åkte hem till Stina där det blev kycklingpasta, champagne och lekar! Lovely!

Sen gjorde vi oss klara och jag fick en fin t-shirt på mig där folk skulle skriva "råd till ett lyckat äktenskap" på! Fick ragga skrivande folk mitt på lilla torg. Är väl inte min stil att gå runt och skämma ut mig, men det var helt okej och folk var så snälla och skrev!

Blev middag på Friday's (lilla torg) Underbar mat och det roligaste var när hela personalstyrkan kommer ut och sjunger för mig med heliumballonger! Oväntat och väldigt rolig grej!

Fick massor av dricka och hade det trevligt med mina tjejer! Haha, det var ju fotbollsmatch på tv så det var mycket folk. När man skulle förbi alla när man skulle på toa sjunger folk "daa daa daaaadaaaaa" ja, ni fattar. Bröllopssången! Lite kul att folk bjuder på sig! Samma sak att det var väldigt många som kom fram och sa "lycka till!" Trodde inte det om svenskar faktiskt haha, men det var gulligt!

Sedan bar det av till Etage. Var ju väldigt längesedan jag var ute så jag var väldigt taggad och hade SKITKUL!

Ett stort tack till Sandra, Lisa, Stina, Annika, Anastasia, Fanny, Malin, Hanna och Jenny för denna underbara dag! Är så glad att jag har er som vänner! Älskar er!

Har inte fått bilderna från tjejerna men tog den ovan från Annika och vet ni vad? Någon hade tagit lite bilder med MIN kamera, så jag lägger in dom!


Baileys shot


Jag & Hanna


Hihi.. (fast det är inte jag som skrivit det!)


Kommentarer
Postat av: malin

haha jag känner mig träffad där(a) kul att fota med din kamera okcså juu hihi!!

2009-09-07 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0